Argeweb Amsio Groep
Na 14 maanden zitten we al op 14 man personeel. We beschouwen onszelf steeds meer als full service agency. Maar zijn we hier wel klaar voor? Ligt dit wel in ons straatje? Is het wel echt wat we willen?
We groeien: voor de buitenwereld zijn we ontzettend goed bezig en de Argeweb Amsio Groep ziet dat ook. Grote jongens uit Maassluis die het al gemaakt hebben in Nederland. Ze stappen voor 1/3 aandelen in Keytoe. Dit is een bevestiging van ons kunnen en een solide fundering onder het snelgebouwde huis dat Keytoe heet.
Schone Schijn
Ondanks dat het onwijs goed lijkt te gaan, gaat er misschien toch wat mis. We missen focus en zoeken te hard naar onze identiteit. Grof gezegd pakten we wat we pakken konden en groeiden we zo hard we konden. Dat heeft tot een hoop problemen geleid. We groeiden, maar te hard. Zowel in aanbod, als in mensen en kosten.
Zoals u wellicht aan voelt komen: de lucht ging eruit en de Wet van Murphy deed zijn intrede. Dit gebeurde begin van het tweede kwartaal in 2013. Het missen van de focus en de organisatorische overspannenheid zorgden ervoor dat het niet lekker liep en dat was te merken aan de financiële performance van Keytoe.
Keytoe Verbaast!
We nemen een harde beslissing. We krimpen zowel in het personeelsbestand als in het productaanbod en gaan terug naar waar we zo goed in functioneerden. Een kleiner team van zelfstandige krachten zonder managementlagen. We nemen afscheid van vier Kollega’s.
Hoe vervelend ook! We hebben ook de beslissing genomen om Keytoe te voorzien van nieuw elan. Een nieuwe huisstijl en een nieuwe pay-off: ‚Keytoe verbaast’.