Functie. Per direct. Leuk mens. Mooie stem.

op 17 december 2016

Gemiddelde leestijd: 4 minuten

Deze geweldige functie is al vervuld door een geweldig iemand!

Je komt bij Keytoe te werken binnen het team van ongeveer 30 collega’s. De (ruwe) samenstelling van de mensen: 10 nerd (frontend en backend development), 10 marketing (design, online marketeers, content), 10 ondersteunende functies (administratie, stagiairs, accountmanagement en projectmanagement). Niemand is baas, iedereen is baas.

Help onze klanten groeien

Keytoe heeft een growth hacking team binnen die groep van 30 collega’s. Dit team bestaat uit slimme, analytische, vlotte collega’s die voor verschillende klanten en partners van Keytoe de hoeveelheid sales een boost geven. En als het niet om directe sales gaat, denk dan aan bezoekers op de site, aanmeldingen voor accounts en mailings of andere eenheden die voor de klant omhoog gekrikt moeten worden.

Een van de klanten van het growth hacking team is hygienepapier.nl. Een shop die ongelofelijk hard groeit en veel potentie laat zien. We willen alles eruit halen met en voor de klant. Daar ben jij voor nodig. Je werkt samen binnen een team van 5 collega’s bij Keytoe die bij hygienepapier.nl betrokken zijn. Ook werk je nauw samen met de logistieke partner en leverancier achter hygienepapier.nl.

Hoe zit dat?

Je werkt bij Keytoe, maar besteedt jouw volledige werktijd aan de klant Hygiënepapier.nl. Een strakke webshop in het zakelijke segment van nog geen jaar oud die al zeer goed loopt. We zijn de jongste, snelstgroeiende zakelijke leverancier van hygieneproducten. Een saaie markt (althans zo wordt er naar gekeken) interessant maken, door een product dat niet sexy is, toch aantrekkelijk te maken. Door goede service en de drive om iedere klant echt blij te maken.

De bestaande groep collega’s moet daarom aangevuld worden met een collega die de volledige klantenservice op zich neemt. Je kunt de functie omschrijven als relatiemanager van digitale klanten, je kunt de functie ook telemarketeer noemen. Het is een beetje van alles wat. Maar in ieder geval ben je de spin in het web en heb je een enorm hart voor klanten en voor de groei van de zaak. Het is een functie van minimaal 24 tot 40 uur per week.

Jouw functie:

Jouw functie is nodig om sneller met meer klanten in contact te komen, ze te servicen waar nodig waardoor ze langer bij ons klant blijven, vaker bestellen en het woord verspreiden. Als je denkt dat je de hele dag aan het bellen bent heb je het mis. De verwachting is dat eenderde van de tijd bestaat uit telefonisch klantcontact en werving (bellen en whatsapp), eenderde mailcontact met klanten (welk bericht moet welke klant op welk moment krijgen?) en eenderde meedenken met de optimalisatie van de webshop (overleg met collega’s dus). De functie bestaat nog niet, jij gaat ‘m invullen naar eigen inzicht; als de klant maar voorop staat en daarmee de groei van het platform.

Jouw doel moet zijn dat je:

  • indruk gaat maken op de momenten dat de klanten er niet op rekenen
  • helpt overpresteren als klanten op een gewone service rekenen
  • zal scoren bij de klant als die niet 100% tevreden blijkt te zijn.
  • een potentiële klant tot echte klant weet te brengen.
  • Met jouw hulp gaat Hygienepapier.nl nog veel beter en succesvoller gaat worden. Je zal je volledig moeten verdiepen in de producten en de shop. Hier helpen we je natuurlijk bij.

Dit ga je doen:

  • Bellen met de bestaande klanten en toekomstige klanten van Hygiënepapier.nl
  • Klanten helpen bij vragen of problemen
  • Ze begeleiden door de webshop
  • Mogelijk on the spot aanpassingen bedenken voor de site om de klant beter van dienst te zijn
  • Toekomstige klanten overtuigen van het voordeel van het bestellen van hygiëneproducten bij Hygiënepapier.nl
  • Nauw samenwerken met het Growth Hacking team: jij weet wat er speelt bij de klant, dus jij kunt helpen sturen op verbetering voor de klant
  • Nauw samenwerken met het logistieke team om bijvoorbeeld wijzigingen in bestellingen te verwezenlijken
  • Deelnemen aan brainstormsessies, over hoe we Hygiënepapier.nl nog beter kunnen maken

Jouw skills

Als enthousiaste kletsmajoor weet jij met iedereen een praatje te maken. Vooral aan de telefoon. Na een gesprek met jou hebben klanten het gevoel dat ze worden gehoord. Eigenlijk vinden ze je zo leuk dat ze graag nog eens contact met jou opnemen. Daarnaast zorg je buiten de contacten om voor de juiste boodschap (handgeschreven of per mail) op het juiste moment bij de juiste klant.

Daarnaast kan jij een sales-gedreven praatje omtoveren tot een leuk gesprek, waarbij je de potentiële klant niets aansmeert, maar oprecht een helpende hand biedt. Je hebt al enige kennis van digitale media en je weet je weg op het internet zonder TomTom te vinden. Natuurlijk heb je een ongelofelijk zwoele stem om iedereen in te pakken.

Waarom bij Keytoe?

Honderd redenen. Dat je lieve (en knappe) collega’s krijgt, is daar een van. Maar de belangrijkste reden: onze cultuur. Als je je interesseert voor deze functie, dan kun je andere artikelen op deze site lezen die gaan over die cultuur. We verwachten dat je je voor aanvang van een gesprek goed inleest en verdiept (in zowel Keytoe als de klant). We willen van je weten: waarom ben jij diegene voor ons die meebouwt aan de toekomst van hygienepapier.nl? Wij leggen jou in dat gesprek uit waarom dit een droombaan kan zijn.

Bel of mail Lennard: 010-5990008/ lennard@keytoe.nl