Kijk hoe wij Finally rocken Kijk hoe wij Finally rocken

Keytoe x Finally x McDonald's

Finally is een agency dat al jarenlang werkt voor prachtige merken als Coca-Cola en McDonald’s. Van oorsprong was het een communicatiebureau. Toen Finally haar 12,5-jarig jubileum vierde, werd het tijd om aan de buitenwereld te laten zien dat het was doorgegroeid tot een gerenommeerd bureau. Keytoe zou Finally gaan positioneren als agency.

Finally an agency

Een nieuwe vormgeving, een nieuw Finally. Dat begint met het voeren van gesprekken en elkaar leren kennen. De conversatie brachten we samen naar het nieuwe concept: ‘Finally an agency.’ Finally werd zo het eerste bedrijf in Nederland dat een pay-off zou hebben dat is opgebouwd uit emoticons: hartje, vlammetje. Finally on fire, with love. Keytoe en Finally zijn sindsdien samen on fire.

Keytoe brand Finally

Online transformatie

De nieuwe vormgeving werd al snel gecomplementeerd door een nieuwe online omgeving. Hoewel Finally al tijden voor de grootste merken werkte, misten we alle prachtige cases op de oude website. De nieuwe website van Finally kreeg twee duidelijke doelen: het inspireren van merken om samenwerkingen aan te gaan én het aanspreken van jong grafisch talent om bij Finally te komen werken. Daarnaast wilden we Finally neerzetten als dé full-service agency partij. Tip: check ook de formule-pagina en doorloop de online sollicitatie eens. Gewoon heel lekker.

Keytoe, Coca Cola, Finally. Hoe vet.

Keytoe x McDonalds x Finally

Tussen Keytoe en Finally was het was liefde op het eerste gezicht. En ook na een half jaar samenwerking spatte het vuur er nog altijd vanaf. We besloten daarom ook de krachten meer te gaan bundelen richting klanten van Finally. Zo gezegd, zo gedaan en dus zijn we samen aan de slag gegaan voor Finally’s klant McDonald’s. Om de samenwerking tussen McDonald’s en Finally te intensiveren hebben we de ‘McDonald’s Concept Store’ ontwikkeld: dit is een interactief platform waarop creatieve ideeën en lokale marketingconcepten gedeeld worden met alle Nederlandse franchisenemers van McDonald’s. Het doel hiervan was om hen de best mogelijke promotiemiddelen te bieden omtrent hun marketingvraagstukken. Resultaat: iedereen ongekend blij. Nog altijd wordt dit platform intensief gebruikt.

Keytoe, Finally en McDonalds. Namen.

Keytoe <3 Finally

Aan de slag mogen gaan voor een ander agency is zo’n beetje het grootste compliment dat je kan krijgen. We zijn dan ook enorm trots op deze intensieve samenwerking en het feit dat we het verschil hebben mogen en kunnen maken voor Finally. De vonk sloeg over en het vuur brandt nog steeds. Neem een kijkje op de website van Finally en word zelf ook verliefd.

Andere cases