Keytoe_logo_wit_kleinCreated with Sketch.
MENU

Hoe goed Ikea voor onze klanten is

Cedric20 augustus 2013Gemiddelde leestijd: 1 minuut

Inhoudelijk valt er vaak wel iets aan te merken op onze blogs. Daarom schrijven we ze ook zo graag. Afgezaagde koek en gesmeerde  planken hout zijn saai. Net als een huwelijk zonder discussies. Op dit onderstaande artikel is niet veel aan te merken. Hoe minder tekst, hoe kleiner de kans dat er onzin in staat. Zomaar…

Wij zijn blij met Ikea. En datgene wat zij voor ons hebben gebracht. Onderstaand bordje moet ondertussen al minimaal 1.500 keer zijn beklad. Een korte berekening leert ons dat we daarmee 200 euro in onze zak hebben gehouden aan flipovers. Die 200 euro hebben we gestoken in onze klanten. Want die gaan boven alles. Dit artikel lijkt onzin, maar dat is het niet.

We kladden wat af op dat goedkope Ikea-bordje van 10 euro… Klanten betalen iig niet voor onnodige luxe-dingen 🙂 pic.twitter.com/cXoZvSSRs2

— Keytoe (@keytoe) August 20, 2013

Wat wel onzin is: een link plaatsen van een product dat op ons Ikea-bordje lijkt, maar het net niet is.