Keytoe_logo_wit_kleinCreated with Sketch.
MENU

they are Finally. an agency

Cedric09 februari 2018Gemiddelde leestijd: 2 minuten

Een half jaar geleden zijn we verliefd geworden. Op Finally Communication. Een communicatiebureau uit Berkel en Rodenrijs dat inmiddels 12,5 jaar bestaat. Nu houden we van we are Finally. an agency. Zij werken voor grote mooie merken, zoals Coca-Cola, McDonald’s, Bavaria en Remia. Finally staat bekend in de markt om haar extreem sterke werkproces en pixel perfect design.

We ontdekten dat Finally behoefte had aan een volgende stap. Een stap naar zelf-erkenning en een cadeau voor zichzelf: een nieuwe huisstijl, propositie en website. Er is weinig eervoller dan een dergelijke klus: ontwerpen en creëren voor een van de leading design agencies van Nederland.

Liefdesbrief

De band ontstond door Lobke Taal, zij werkt bij Keytoe en heeft vroegâh bij Finally stage gelopen. Een liefdesbrief van directie naar directie zorgde er uiteindelijk voor dat we aan de slag mochten voor Finally. Nu, een half jaar later is het resultaat daar. De pers heeft het inmiddels opgepikt, de vooraanstaande klanten hebben het gezien en verbluft gereageerd en de collega’s bij Finally zijn uitzinnig… het nieuwe jasje van Finally is live gegaan.

Naamgeving

De naam Finally Communication is veranderd in ‘we are Finally. an agency’. Waarom dat is gedaan, lees je uitgebreid in het manifest. We hebben het logo vernieuwd, een nieuwe huisstijl aangemeten en meegeholpen met het duiden van het nieuwe merk Finally. Daar bleef het uiteraard niet bij.

Digital

De website hebben we van de grond af opgebouwd en voorzien van technische hoogstandjes, omdat Finally inmiddels ook het component ‘digital’ heeft toegevoegd aan haar dienstverlening. Alles wat op de website te zien is moet dus vooruitstrevend zijn. Een uitmuntende customer experience. De cases zijn uitzonderlijk goed uitgelicht, omdat dat bij agencies standaard de meest bekeken pagina is.

De werving van personeel is heel leuk gedaan met een kleine apply-o-meter: druk op “apply now” onder aan de vacature-tekst.

De Finally Formule is een doeltreffende klantreis naar klantacquisitie. Let op details, er zitten talloze animaties in de site, die menig developer jaloers maken.

Next

Komende maanden blijven we vlammen voor Finally. We zijn nog lang niet klaar. Wat we gaan doen? Je hoort het vanzelf. En oh ja, zes maanden geleden waren we verliefd op Finally. Het is inmiddels ‘houden van’ geworden. Hartje Vlammetje. XOXO