Keytoe_logo_wit_kleinCreated with Sketch.
MENU

Ducati Flagshipstore NL kiest voor Keytoe

Patrick31 oktober 2016Gemiddelde leestijd: 1 minuut

Tot een paar weken geleden hadden we nog niet heel veel met motors. Je kon ons niet meteen motormuizen noemen. Dat veranderde toen Michael Woensdregt bij Keytoe kwam. Michael komt iedere dag op zijn “motor” richting Maassluis vanuit Alphen a/d Rijn. En sinds kort komt ook Dave op zijn “motor” vanuit Hoek van Holland richting Maassluis.

Gelukkig maar dat die versterking bij ons kwam. Want we hebben ze de afgelopen maand hard nodig gehad. Via Buro Volt kregen we een aanvraag binnen om mee te denken over de online presence van dé Ducati Flagshipstore van NL in Zaltbommel. Vet!

Binnen no-time voelden we ons thuis in het motor-wereldje. Ducati fans gaan bijvoorbeeld heel ver in hun liefde voor het merk. Zo dragen sommige zelfs speciale Ducati five-finger-schoenen. Je kent ze wel (of waarschijnlijk ook niet): van die “schoenen” waar je tenen al in gevormd zijn.

Keytoe werkt graag met winnaars in hun eigen markt. Ducati Zaltbommel is daar weer een mooi voorbeeld van. De mooiste showroom, als enige Flagshipstore in Nederland. Toegang tot de beste content bij Ducati in Italië. Kortom, een uitgelezen kans om weer een prachtig (digitaal) project neer te zetten. De opdrachtgever wil graag een online omgeving neerzetten die mooier en moderner is dan al het andere in de markt.

Dit is dan ook de reden dat juist Keytoe is gekozen voor dit project. Onze plannen maken de online omgeving van Ducati Zaltbommel tot een voorbeeld in de markt. We tillen het niet enkel naar een hoger niveau, maar gelijk naar het hoogste niveau. Uiteindelijk gaan we ervoor dat dit de standaard wordt voor de online omgevingen van alle Ducati Flagshipstores wereldwijd.

Bijkomend voordeel: Michael en Dave zijn nog eens extra enthousiast. Want die kunnen hun hobby wel heel erg ver meenemen in hun werk. Win-win!

Begin 2017 voor de start van het seizoen gaan we live. We houden jullie op de hoogte. 🙂