Keytoe_logo_wit_kleinCreated with Sketch.
MENU

Slimme leadgenerator voor de reisbranche

Keytoe05 juni 2012Gemiddelde leestijd: 1 minuut

Al jarenlang wordt dezelfde vraag gesteld als je iets zoekt: wat wil je? Vaak kan je hier niet precies antwoord op geven, omdat je het zelf eigenlijk ook niet helemaal weet. Hoe doorbreek je deze cyclus? Door nader op zoek te gaan naar wat je wil? Uren lang zoeken tot je iets vindt? Of misschien toch de vraag anders stellen? Maar hoe dan?

De beste ideeën komen voort uit ergernis, zo ook bij Keytoe, tijdens de welbekende SuperBowlBorrel waarbij innovaties worden bedacht en oplossingen voor klanten. Zoals wij Nederlanders van elkaar weten kunnen we ongelofelijk zeiken als het gaat over het weer, werk, school, het dagelijkse leven en vakantie. Alle Nederlanders weten bij elk onderwerp wat ze juist niet willen. Dus waarom niet vragen wat ze niet willen om te ontdekken wat ze juist wel willen? Of vragen aan mensen wat voor type ze zijn en wat hun interesses zijn op een bepaald moment?

Websites binnen de reisbranche richten zich volledig op mensen die allang weten naar welke locatie zij op vakantie willen gaan. Maar wat doen zij met mensen zonder enig idee? Onze klant D-Reizen geeft deze prospects vanaf nu een HoliDee! Dit omdat wij besloten hebben na de uitkomst van de SuperBowlBorrel de stoute schoenen aan te trekken en D-Reizen op te bellen om deze nieuwe zoekmogelijkheden aan hen voor te stellen.

De uitkomst van dit gesprek is ondertussen wel duidelijk, D-Reizen was enthousiast en heeft HoliDee toegepast op hun website. Keytoe wist snel te schakelen tussen alle andere lopende projecten, waardoor een groot deel van het team met nauw samenwerken de uitdaging binnen een maand volbracht heeft. Van D-Reizen kregen we daarom een compliment. Met gepaste trots delen we die met jullie:

 

Zelf nog geen idee voor een vakantie of ondertussen heel nieuwsgierig geworden naar de online tool? Doorloop onze HoliDee-module en laat je inspireren www.d-reizen.nl/zoekservice